Bu gezi blogunda yazıya yazılmış yorum bulunmaktadır.

Mardin-Midyat Urfa Hasankeyf 2.Gün

Halfeti deyiiiizzzzzzz:) Tekne için marinaya giden yolda bir foto çektim,arabalarda dolu bir yol,hatta geri dönüşte arabalar o kadar iç içe girdi ki yol tıkandı zor kurtuldular,trafik arap saçı resmen.


Marinanın girişi efenim:)






Altta gördüğünüz caminin bir bölümü Birecik barajı nedeniyle su altında kalmış.





Allttaki resimde ise kale görünüyor.



Su alınca şehir terk edilmiş.



Doğanın buluşması:)


Tekneden indiğimiz yerde yemek yedik,ben kıyma yedim ayıptır söylemesi (ayıpsa niye söylüyon dediğinizi duyar gibiyim:) hahahaha) tadı fena değildi birde salata suyuna bandırıp yedim tam oldu:)

Gezimiz buraya kadarmış, efenim okuyan ilgi gösteren herkese teşekkür ediyorum, iyi gezmeler,iyi tatiller diliyorum, her gün yeni yerler göresiniz inşAllah.

Daha çok foto var ama onlarda bana kalsın artık, sizde gidin ayrıntılı görün, benden bu kadarrrrrrrrr :) Yeni yazılarda ve yerlere görüşünceye dek kendinize iyi bakın,hoşçakalııııııııınn...

Bu yazı hakkında bir şeyler söylemek ister miydiniz?

Sayfalar arasında geçiş yapmak için klavyeden yön tuşlarını (⇦ ⇨) kullanabilirsiniz.

ANASAYFA | İLETİŞİM | REKLAM VER |
© Telif Hakları 2015 Tüm Hakları Saklıdır: Bu blogta bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Gezentİnsan'a aittir.İçerikler eser sahibinin izni ve kaynak olarak bu bloğa ait domain adı www.gezentinsan.com adresine link verilmesi suretiyle kullanılabilir..