Bu gezi blogunda yazıya yazılmış yorum bulunmaktadır.

Mardin-Midyat Urfa Hasankeyf 1.Gün 2

İkinci gün dediğime bakmayın,Cumartesi akşamı Urfa'ya hareket ettim,daha yorgunluk atamadan,eşyaları butik otelimize attım ve sıra gecesine gittim.












Ve başlıyoruzzzzzzzzzzzzzz:)



Çiğ köfte beklerken direk bunlar geldi önüme:(. Çiğ köfte sonradan geldi,ufak bir dilim yedim ve suya abandım direk çünkü acıydı benim için:(. Çiğ köftenin resmini çekmeyi unuttum ondan burada yok,tabaktakiler de doymak için iyi idi. Çok kalabalık olduğundan diğer yerlerde de bir sürü kişi vardı,yemek biraz soğuk geldi önümüze ama doyuyorsunuz.


Kardeşim beeee:) nasıl da güzel yoğuruyor:)












Ve bittiiiiiii

Haydeeeeeee herkes halayaaaaaaaaaa hobey boheyyy teyyyyyy:) hahahahaha














Sıra gecesinden sonra daha da bir yoğunlukla akşam gezmesi balıklı göööööööllllllll:) akşam bir başka güzel





























Merdivenden çıkarken 2 çocuk karşıma çıktı ve bende hemen poz aldım:)

Aşağıya inerken yemek yerinin önünde besledikleri bir civciv,çok tatlıydı:) hehe










Aşağıda gördüğünüz otel 5 yıldızlı bir otel Urfa'da,fotoda olan her yer komple otel,oooğhooooo!














Sağ tarafta gördüğünüz otobüs benim otobüs tur için,binecek iken eşek ve ağabeyi gördüm ve izin alıp çektim,sağ olsun izin verdi.






Halfeti'de görüşürüzzzz...

Devamı için : 2.Gün TIKLA


Bu yazı hakkında bir şeyler söylemek ister miydiniz?

Sayfalar arasında geçiş yapmak için klavyeden yön tuşlarını (⇦ ⇨) kullanabilirsiniz.

ANASAYFA | İLETİŞİM | REKLAM VER |
© Telif Hakları 2015 Tüm Hakları Saklıdır: Bu blogta bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Gezentİnsan'a aittir.İçerikler eser sahibinin izni ve kaynak olarak bu bloğa ait domain adı www.gezentinsan.com adresine link verilmesi suretiyle kullanılabilir..